کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی

کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی

  • ترس از آرامشِ شیخِ شوخ طبع !
  • ترس از آرامش : شهاب آبروشن پس از فیلم در محاق مانده اش [بندر گمبرون] در واپسین روزهای شهریور تازه ترین اثرش را بی سر و صدا به اتمام رساند ، محمود شهبازی تصاویر ترس را گرفته ، زهرا کریمی منشی صحنه و دستیار کارگردان بوده و بهروز عباسی ، داوود اسلامی ، علی قاسمی و دیگران هم در این فیلم نقش آفرینی کرده اند . باید دید جشنواره اردی بهشت نخستین جشنواره ای خواهد بود که نمی ترسد و ترس را نمایش می دهد و یا آبروشن کلا قید جشنواره استانی را می زند .
  • جشنواره ضامن آهو : بازیگر یکی از آثار بر روی صحنه رفته ضامن آهو در پاسخ به پرسش مجری برنامه زنده ی کودک که پرسید نظرتان درباره ی این دوره از جشنواره چیست گفت : من که اولین دوره س اومدم ، اما به من گفتن دوره های قبل بهتر بوده و  منم تایید می کنم[ یک لبخند تلخ ] . بله ، بدترین دوره ی جشنواره ضامن آهو به پایان رسید ، آنقدر که داوران جایزه خیلی از بخش ها را ندادند و به یک تقدیر خشک و خالی بسنده کردند ، این دومین جشنواره پس از اردی بهشت است که داوران قید جایزه دادن را زدند و این پیام خوبی ندارد ، دارد ؟
  • ترس از آرامش شیخ شوخ طبع : شیخ علی مریدی زاده رفت ، به همین سادگی ، به همین زودی ، چرا رفت ، می گویند مهلت ماموریتش تمام شده است و از این قبیل دلایل ! نقل قول می کنند شیخ پیش از انتصابش چندان تمایل نداشته مدیرکل باشد اما از آنجایی که گزینه ی بومی وجود نداشت و مقرر شده بود از کرمان یکی را بیاورند گفته خودم می آیم . اینکه شیخ شوخ طبع فرهنگ و ارشاد هیچ انگیزه ای برای ماندن در اتاقش نداشت تردیدی وجود ندارد ، بی شک مریدی زاده بهترین تصمیم را گرفته تا شاید کسالت فرهنگی مان درمان شود ، بنظر می آید اداره کل فرهنگ و ارشاد بدترین دوره ی خود را پشت سر گذاشت و آرامش شیخ چندان مناسب حال فرهنگ و هنر هرمزگان نبود !
  • جشنواره فیلم کوتاه تهران : برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در بندرعباس قطعی شد ، مدت برگزاری این جشنواره در بندرعباس چهار روز است اما هنوز هیچ خبری از تبلیغات نیست ، لطفن خودتان تبلیغ کنید تا سال بعد هم جشنواره را بهمان بدهند .
  • عکس : سایت عکاسان هرمزگان
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

با رفتن شیخ این کسالت درمان نمیشود.افراد دیگری نیز باید بروند شاید که درمانی باشد.
عجیب است که یک مدیر کل بعد از اتمام دوره مدیریتش و با آگاهی از ناکارآمدیش صندلی خود را واگذار میکند اما مدیر یک انجمن متروکه با وجود اتمام دوره مدیریتش حاظر به برگزاری انتخابات نیست و مدعی حقوق هنرمندان نیز هست کدام حقوق را نمیدانم.
کاش که شیخ کمی تاثیر می گذاشت بر مدیران مجموعه اش..!

لی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.leee.us

شیخ شوخ طبع هیچ ترس نداره.
از قدیم گفتن از آن نترش که ...
:)
مملکت ما نشون داده هرچی تموم شه یه چیز بدترش پیش میاد.

بهشب سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

ترس از آرامش برای من یک تجربه بزرگ بود.لذت بردم
جشنواره ضامن آهو به دلیل اینکه دست کاردان نیست همیشه ضعیف است.
روایت است که شیخ در مجلسی خصوصی گفته:نمی دانم چه گناهی مرتکب شده ام که مرا برای اداره ارشاد در نظر گرفته اند.او اصلا تمایلی نداشت به بودن.
چشم برای فیلم کوتاه تبلیغات می کنیم.
راستی شما هم به همه بگویید به زودی " مثل آب برای شکلات"

بهنام سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.BehnamZakeri.ir

ترسمان بیشتر می شود.

ادریس چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

امیدوارم ترس از آرامش شهاب و همچنین تولیدات دیگر هنرمندان بدون مشکل تراشی آقایون مسئول به نمایش گذاشته شن.
یکی از دوستان که به مدت سه سال پسرش رو به ضامن آهو میبره هم از اجراهای امسال 'به شدت' ناراضی بود!
انشالله نتیجه تغییرات بهبود وضعیت هنر و فرهنگ استان باشه.
جشنواره رو پایه ام :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد